Bende 31 haftalığım hafta sonu yıkamaya başlıcam canım öncelik hastane çantasına koyacaklarım sonra 0-3 ay 3-6 ay gibi ayırıp yıkıcam nevresim setini yıkayıp ütülücem yatağına sermicem hazır dursun kendi pijamamıda hazır etcem nolur nolmaz eşimle yapcam oda herşeyin yerini bilsin hastanede çok kalırım falan herşeyi düşünüyorum 🐞