biz sitelerden aldık bebek odamızı. uygun bir yer var mı bilmiyorum ya. bence yok. bebek mobilyası biz bir tek sokakta bulduk yani sadece orada bebek mobilyaları satılıyordu. orda başka yerde var mı bilmiyorum. uygunluk yok piyasa malum. biz bütçemize göre 16 binlik bi oda seçtik. çilek mobilya daha uygun ama bizde oradakileri beğenmedik.