1Busenur1 canım kilosu gayet iyi haftasına göre, ciğer geliştirici vurmadılar mı?
34 öncesini büyük çoğunlukla küveze alıyorlar ama bu kötü bişey değil üzücü evet ama sağlığı kontrol altında olcak öyle düşün.
Bende 31de yattım 2 gün hap serum falan kullandım. Açılmam olmuş 1cm, rahim ağzı 13mmye düşmüş. Şimdi full yatış verdiler. Sinirlerim bozuluyor dediğin gibi herkes aynı haftalarda aynı problemleri yaşamaya başladı o kadar çok denk geliyorum ki aynı postlara