Yenianneeee Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım suan 37. Haftadayım. Gidip çalışamaz raporu almama gerek var mı
Anneoluyorum58 Yenianneeee aldığınız rapor 32. Sen 37.ye haftaya kadar 37. Den sonra çalışamaz anlamına gelmektedir. 37. haftada tekrar gidip rapor almanız gerekmez yasal olarakta 37. Haftadan sonra siz isteseniz bile calisamazsiniz.
Sukrandmr Yenianneeee ben almadım zaten 32 de aldığım çalışabilir raporunda 37ye kadar olduğu yazıyordu. Kurumum da gerek yok dedi .
Ftlyztrk1 Yenianneeee aynı durumdayım bu raporu almak için Salı günü çam sakuraya gittim dediler ki sistem vermemize izin vermiyor zaten sgk sistemine direkt izniniz düşüyor dedi. Ben de personel birimiyle görüştüm. Tamam dediler.
Defnesa Biz SGK da çalıştığım süreçte sistemdeki rapora bakıyorduk ödeme yaparken rapor almayan kimseyi görmedim alınıyor yani bence riske atmaya gerek yok
nazli5334 Kamu da çalışıyorum Pazartesi hekime sordum 32. 37. Arası çalışabilir raporu almıştım 37. İtibariyle çalışamaz almam gerekir mi diye. Hekim kanunen 37 den sonra çalışmak yasak bu nedenle tekrar çalışamaz adı altında bir rapor vermiyoruz dedi
KocBetul Yenianneeee 32.haftada aldığımız raporda 37.haftada izne çıkacağımız yazdığı için almamıza sistem müsaade etmiyormuş ben de kamuda çalışıyorum, doktor böyle söyledi. Eğer 37+0 dan önce ayrılmak isteseydim alabilirmişim o raporu. İlk raporumu tekrar gönderdim kurumuma tamam dediler
Kubrakck57 Yenianneeee tekrar çalışamaz raporu almanıza gerek yok, öyle verilen bir rapor yok çünkü kanunen 37. Hafta da zorunlu izine ayrılmış olmanız gerekir, çalışamazsanız isteseniz de 🌸