Seresozge Merhaba kan uyuşmazlığı sebebiyle kanaması olan devlette acilden giriş yapıp iğneyi vurduran var mı
1072PINAR Seresozge Evet canım.Benim çok 6.haftalıkken kanamam oluyordu test yaptılar iğne oldum devlette.
1850 Seresozge devlet acilde vuruyor dıye biliyorum. Ücretsiz sanırım devlette. Ama ben ıkı defa 13. Ve 24. Te vuruldum ıkısındede acıl durumdaydım can havliyle ozelde vurdurdum ve her seferınde 150 tl
Tgbatem Benim oldu kanamam dr hemen iğneyi yapalım dedi yaptırttım 10. Hafta da ama devlette değil öEl hastanede
Seresozge Tgbatem ben 20. Haftamda özelde yaptırdım kanamamdan dolayı da simdi özelde değil devletge yaptırmak istiyorum. Özel 150 tl alıyor devlet ücretsiz ama nasıl yaptırcam bilmiyorum
Seresozge 1072PINAR yani yarın gitsem acile kanamam oldu diye test yapıp iğne vururlar dimi ücretsiz?
Kamurancm Kan uyuşmazlığı var bizdede 28. Haftada rogam yapıldı SGK karşılıyor 68 lira fark cıkmıştı bize hastanede ücret almadan yaptılar dr mor reçete düzenliyor zaten sipariş üzerine geliyor eczanelere
Seresozge 1850 benım inderekts coombs testim pozitif cıktı 29. Haftada yaptırdım suan 30+5 im ve bugun benek benek kanamam oldu. Sanırım yarın acile gidersem kanamam oldu diye vurabilirler
1850 Seresozge önceki vuruldugunuz kan uyusmazloğı iğnesiyle aradan 3 hafta geçtiyse vururlar evet .doktorum bana her kanama da vurmamız gerekıyor demişti
Tgbatem Onu Seresozge onu dr una sor bence benim dr um 6 ay seni korur bu iğne demişti 1 hafta olmuş daha tekrar iğneye gerek yoktur heralde
Seresozge 1850 önceki 20. Haftada yaptırdım tam 10 hafta geçti. 3 ay koruyor iğne ve kanamam 10 hafta sonra oldu ama cok minik pire kadar biseydi
Seresozge Tgbatem yok canım 10 hafta oldu 20. Haftamda vuruldum ben o iğneyi. 29. Haftada tahlil yaptırdım negatifken pozitif cıktı. 30. Haftamdada kanamam oldu işte
Tgbatem Seresozge test pozitifse zaten devlete kadın doğum a git orda yaparlar sanırım iğneni bende bir daha olursa devlette yaptırmayı düşünüyorum boşuna ücret ödediğimi düşünüyorum özel sağlık sigortam olmasına rağmen
Seresozge Tgbatem bende boşuna ödedim bu çabam o yüzden zaten millet 3 liraya en fazla 50 liraya hallediyor ben neden 150 tl vereyim🙄
Tgbatem Seresozge hehe haklısın ama test pozitif çıkmış hiç uğraşmana gerek yok onunla devlette kadın doğum a git yaparlar diye düşünüyorum
Yarenmira Benim hiç kanamam olmadı ama bu iğneli yapalım dedi doktorum 😒 bugün kan verdin pazartesi iğne olucam ama özel de bir doktorum daha var oda kanaman olmadığı sürece yapman gereksiz diyo kaldım öyle devletteki doktorum ikinci çocuk olursa DİE tedbir alıyoruz dedi 👀
Seresozge Yarenmira bu iğnenin hiçbir yan etkisi yokmuş. Önlem için iyi bence ol ilk gebelikte kanama olmazsa cok vurmuyolar bu iğneyi ama kanaman olmasa da sorun teşkil etmez bence olmalısın