13 ocakta oğluma kavuştum o gün bugündür burada değildim tekrar dönmemin sebebi de sanırım yeniden hamileyim bugün ev testlerinden yaptim çift çizgi Rabbım inşallah olmayanlara da versin bakalim nasil bi süreç beni bekliyor ( acelen neydi vs gibi yorumlara kesinlikle kapalıyım kistim var hiç anne olamayacaksın dedikleri noktada oğlum oldu sonrasında da korunmak istemedim Rabbım de nasip etti lütfen bu tarz yorumları olan kendisine saklasın)