Gulsumm aslında bende özeldeki doktorları. Sezeryan yanlısı olduklarını düşünüyordum hep ama şöyle düşününce onlarda haklı sizin sanırım daha iki haftanız rahat var bebek 4 kiloyu geçebilir allah göstermesin normal Doğum yaparken bi aksilik çıkarsa özel olduğu için hastaneler çok suçlanıyor bu konuda hep para İÇİN yapıyorlar gibi bi algı var ama devlette aksi bi durum olsa size açıklama bile yapmıyor çoğusu bence böyle siz doktorunuzu dinleyin bence 🤗