31+5 haftalığız 2. Sezeryan olacak devlete gidiyorum 39 haftalıkta gün veriliyormuş sezeryan için ama o zamana kadar beklemez gibime geliyor hazırlıkları daha tamamlamadım ütüleme ve çanta hazırlama işlerim kaldı inşallah sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı 💙