Beybi146 2 haftadır citoles kullanıyorum yarım akşamları da desyrel alıyorum onu çeyrek ayın birinde rabdevum var bazen çok iyiiym hiçbirşeyim ama arada illa kendimi üzecek kontrolümü kaybedecekmiş korkusu yaşıyorum kafam Allak bullak ilaçlardan mı bilmiyorum ama sürekli başım dönüyor yorgunum hemen gece olsun yatayım sabah oldun gün bitsin istiyorum