Kızlar 36+4 haftalığım. Bugün doktora gittim. İlk doğumum sezaryen o yüzden bunu normal yapabilirmiyim diye sordum doktora. O da bebekle alakalı bir sorun yok olabilirsin. Ama suyun azalmaya başlamış o yüzden haftaya bir daha gel ben gün veresiye kadar açılman olursa doğumun başlarsa normal yaparız dedi. Tabi bunlar olmazsa sezaryen olacak. Nst de kasılmalarım çıktı çocuğun hareket ettiği yerlerde. Bana dua edin normal yapabileyim hayırlısıyla sağlıkla 🙏 şuan kasılmalarımda artış var ama çok sancı gibi değil. Peki sizler nasıl hissediyorsunuz ? Normal mi olacak yoksa sezaryen mi? Hisleriniz ne ?🥰😍