Kızlar nihayet bulantılar ve tiksinmelerim geçti🙏🏻 14.haftamızı bitirdik ve birden yok oldu,insan inanamıyor hiç geçmiyecek sanmıştım,çok üzülüyordum bebeğimi besliyemiyorum diye çok şükür,benim gibi olan varmı aranızda? Hayata geri döndüm resmen,Allah bulantısı olan kardeşlerime yardım etsin inşallah onlarda rahatlasın😘