İyi akşamlar perinatoloji bölümüne sevk edildim o gün orda muayene oldum 3 hafta sonra gel dediler randevu ordan verilecek dediler sorduğumda ama sabahtan mi gitmem gerek herhangi bir vakitte de gitsem olur mu bilgisi olan yazarsa çok sevinirim atakan hocaya gidiyordum asistanı bakmisti yarına başka birine de sıra verme durumu da oluyor mu yoksa yine aynı yerde mi muayene olurum acaba