Merveasafgun Kızlar 6. Haftamın başı bu gün doktora gittim kalp atışı başlamamış daha dedi bu yuvarlak boş olan kese mi rahim mi karından bakıldı bu arada yan tarafta ölçtüğü şey bebek mi kese mi biri beni aydınlatsın lütfen yaaaa
Damla Merveasafgun bu ölçtüğü kese boyutu bebeğiniz de ultrason da göre 5 hafta 3 günlük çıkmış eğer öyleyse bebek görünmemesi normal
SenanurMasal Merveasafgun KESE O ŞUAN 5 HAFTA 3 GÜNLÜK DAHA BEBEK İÇİN ÇOK ERKEN ANCAK 7 VEYA 10 GÜN SONRA BEBEĞİ GÖREBİLİRSİN YANİ 6 HAFTA 3 GÜN VEYA 7 HAFTALIK
Damla Merveasafgun rahminiz olabilir ama o ölçülen kesinlikle kese gs kese boyutu anlamına gelir bebişi de Bi 10 güne görürsünüz inşallah 😊
-Beyzanurr İşaretlediği yer bebek kesesi bence bende 5+1 de kesemi görmüştüm ve aynı sizin ultrasonda olduğu gibi işaretlemişti kesenin çevresini ölçmüş
-Beyzanurr Uygulamaya göre bende 7 haftalardayım ancak şuan 6+5 döllenme ile alakalı bende keseyi gördükten bir hafta sonra bebeğimi gördüm kalp atışlarını dinledim sizede en kısa zamanda nasip olur inşallah
Merveasafgun SenanurMasal ölçülü olan kese ise yan taraftaki boşluk ne ben onu analyamadımmm kuzum ya
SenanurMasal Merveasafgun o ultrasonun yansıması sadece olctigu kese ilerleyen gunlerde o kesenin icerisinde yolk sac ve bebeği goreceksin