Mervecalisk Birde benim annem yapmıştı lohusa şerbeti diye geçiyormuş zannedersem ismi zaten .
Kuru kayısı
Hurma
Kuru erik
Kuru üzüm
Kuru erik
Bunları bi tencereye koyuyyor küçük kesiyor haşlıyor suyun içinde 30-40 dk .
Sonrasında robottan geçiyor posalı meyve sütü gibi oluyor . Taze taze yapıp getirmişti hastaneye annem günde 2-3 Bardak içmiştim hem gaz sancısı hem iç organalrının rahatlıkla yerine oturması için çok ise yarıyor k isut için aşırı güzel birsey . Mükemmel etki ediyor kesinlikle tavsiye ederim 🌸