Kbrabaris Kizlar 30+2 gunluguz 2 3 gundur yatarken yada otururken cok değil ama yürürken alt tarafim ağrıyor. Yarin kontrolum var ama yaşayan var.mi
Nur92 @Kbrabaris Ben de 30+2 yim. Bugün doktora gittim kontrole benim de kasıklarımda batma hissi oluyordu yatakta dönerken özellikle. Ultrasonda baktı ki doktor bebeğin duruşu ile alakalı bir durum canım. Yan duruyor Bebek seni ondan zorluyor dedi.
Zeyna52 İhmal etmeyin ağrılarınızı takip edin derim bana da hep normal dediler sabah sancm geldi şimdi hastanede yatıyorum yarın kontrolde mutlaka söyleyin