mom_3 çatlatma iğnesi yapıldığı zaman yukarıda da bahsettiğim gibi adet gelmesi lazım adet olmazsa kiste dönüşebiliyor yumurtalar onlar da gecikme yapabiliyor böyle bir durum olduğu zaman da ilaç vs verip adet görmeni sağlıyorlar benim doktorumun bana dediği buydu yani 14. En geç 15. Gün adet gormezsen gel bakalım kist vs olmuşsa ilaç kullanırız çünkü iğnenin o günleri gebelik yoksa adet gelmeli diyordu.
Ama senin kullandığın tutunma ilacı hakkında bilgim yok doktorun bilgilendirmesi gerekiyordu bu konuda o zaman demek ki seninki gecikmeli gelebilir o konu hakkında yorum yapamam şimdi söyledin çünkü canım