Brcgms11 Merhaba tatlı hanımlarr 24 haftalık gebeyim 57 kilo ile hamile kaldım her kontrole gittiğim de hastaneye kilo almış oluyordum ve en son 10gün önce hastanede tartıldıgım da 62.100 gram çıktım. Bugün sağlık ocağına gittim 61kg çıktım🥺
hulyaakgn34- Brcgms11 gayet normal ilerlemişsiniz bebek te sizde sağlıklıysanız önemli olan bu vucut ödem de topluyor bazen şiş olabiliyoruz sindirim sistemimiz yavaşlıyor doğum sonrası hepsi geçeçek öyle düşünün 😊 tartılarda da bazen farklılık olabiliyor tartı ayarlarıyla ilgilidir üstünüzde ki kıyafetle ilgilidir 😊