Sevgi3444 çok leş bi hastane bence yani doktorları hiçbir bilgi vermiyor Suriyelilere hizmet veriyor fiziki olarak iyi yeni bir hastane ama beş para etmez doğum hak bilgim yok kayınvalidemi götürdük canlı canlı parça alıcam dedi 1 saat içinde karar ver dedi ben kendim gittim 3,4 kez yüzüme bakmadı monitörü bile göremedim bebeğin kap atışını bile dinletmedi bence Bakırköy çevresine bakın derim daha iyi yerler devlette illaki vardır