Merhabalar bugün doktora gittim ve nstye bağlandim sancim çıktı 1cm de açıklığım ve yumuşama olduğunu söylediler bu şekilde olup da doğumu başlayan oldu mu biraz panik oldum açıkçası doktorum bir şey olursa acil gel dedi istersen haftaya da doğuma alabiliriz seni dedi 37. Hafta erken olur diye istemedim ama çok kararsızım bu konuda da