Gzdtrtl Kizlar suyumuz geldikten sonrada sezeryan olurmu? Devlete gidiyorum siğillerim var sezeryan olursun dediler ama gün vermiyor anlamadim ?
Gamzer Gzdtrtl Benim ilk bebeğim de öyle olmuştu. 23 ekime gün vermişti doktor ama 22 Ekim gece 1 gibi suyum geldi, hastaneye gittik sezaryene aldılar🙂
El123 Gzdtrtl benmds suyum gelmıstı sabaha kdar beklettıler sabah gelen doktor bebek ırı deyip sezeryan aldı canm
Gzdtrtl mcansum ablanizin neden sezeryan olmuştu acaba doğumu ? Şu sebepten soruyorum devlet genelde normal taraftarı o yüzden:)
kayseres Gzdtrtl Bende suyum geldikten sonra sezeryan oldum . Normal doğum bekliyorduk ama açılma vs olmayınca acil sezeryana alındım
El123 kayseres bnmde hıc aclma olmadı sancıda yoktu bebekte iri olunca sezeryan alndm smdı 2.gebelıgm buda mecburı sezeryan
yinehamile Gzdtrtl alırlar bebeği hiç bir şekilde riske atmazlar, benim de suyum doğum başlayınca azar azar gelip bitii, birkaç farklı daha sebep vardı o yüzden sezeryana aldılar
gkcnn Gzdtrtl benimde sabaha karşı 5te suyum gelmişti akşam 4.15′e kadar bekledik ama ben 100 çıkan sancılarımı hissetmiyodum bebeğimin kalp atışlarınında nst de düştüğünü gördük sonrası sezaryen doğum