defneveannesii_ Kızlar gebelikte süt tüketimini çok öneriyor doktorlar. Ben de ılık süt içmeyi çok seviyorum. Ama gece yatmadan önce içtiğimiz zaman çok gaz yapıyor mu?
Sinem0135 defneveannesii_ evet bende geceleri içiyordum sabaha çekecem çünkü inanılmaz hazımsız olıuorm gaz sorunu da yaşıyorum
Olich defneveannesii_ süt önemli tabii ama pastörize olacak (çiğ süt kaynatılsa bile doktorum önermedi ama yoğurt olur dedi çünkü mayalanma işleminden geçiyor dedi). Benim kayınvalidem kesme şeker yada bal koyup öyle içiriyordu gaz sorunu olmasın diye 🙈
Laliinnvanilya defneveannesii_ ben muzlu yapıyorum yatmadan önce içiyorum çok faydalı bebeği direkt geliştirici
Nurdan11_ Olich ben soğuk süt sevmiyorum bende ılıtarak içiyorum. Her akşam içmeye çalışıyorum bende. Ballı sütle içtim bi ara sonra midem bulandı normal süte döndüm 🤭
defneveannesii_ Olich Yok ben zaten çiğ süt içemiyorum ağır ağır kokuyor 🙈 Benim eşim genelde sütaş alıyor sütü gayet güzel ☺️ Kesme şekerle deneyeyim teşekkürlerrr 🙏🏻
Olich Nurdan11_ bende ballı balsız farketmiyor son hamelilikte çok fena gaz oluyor 🤣🤣 eskiden böyle değildim. Yoğurt yapıyorum evde bir de lor peyniri ile labne hepsi ev yapımı, bol bol bunları tüketiyorum artık
defneveannesii_ Nurdan11_ Ballı ben de içemiyorum ya denedim hatta geçenlerde kahvaltıdan sonra çok tatlı geldi içemedim ☺️
AyFa1608 defneveannesii_ geceleri yatarken bi kupa kadar içiyorum aman aman bi gazım olmadı hiç normalim🙂
Bfmom defneveannesii_ ben kutu sütlerin pek faydası olduğunu düşünmüyorum. Pastörize olmayanı zaten içemiyoruz. Bence en iyisi yogurt kefir