Anne sütününün %80 i neredeyse sudan oluşmakta zaten. Ama benim doktorum sudan bi zarar gelmez demişti yaz bebeğiydi kızım. Sıcak olduğu için sıvı kaybı olup kilo vermiyorsa vermeyede bilirsin dedi. Sonuç olarak zehir değil demişti. O yüzden bi sakıncası yok verilsede. Ama sizin gönlünüz nasıl rahat ise doktorunuza da güvenerek hareket edebilirsiniz