Ben sürekli doktor kontrolündeydim o yüzden iğneyle düştü. Kuzenim de yalancı kese olmuştu kalp atışını da duymuştu o da dıs gebelik oldu geç olduğu için bebek büyümüştü biraz tüpte ameliyat oldu . Aynı zamanda hamileydik benim erken öğrenildi. 2 günde bir beta veriyordum ben o yüzden erken fark edildi . Çok şükür 6 ay sonra tekrar hamileyim, 🙏🏻