Hamideersin 38+1 deyiz 1 cm açılmayla bekliyoruz sancı adına bişi yok. 1.5 saat yürüyüş yaptım bugün pazara çıktım, geldim hurma ahududu yaprağı çayı yedim içtim, şimdi evi süpürdüm, silme toz işlemini yarına bırakmayı düşünüyorum 😂😂 sıcak duşa girip birsz orda takılcam e artık daha da gelmezse napim😂😂😂