ozzlemk Merhaba anneler uygulamaya göre 4 hafta 6 günlük gebeyim bel ağrılarım var ara ara normal dimi? Bir de cuma günü hastaneye gidicem kese belli olur mu sizce
Samo001 ozzlemk normal ara ara geçicek gibi olup tekrar başlayada bilir görünür kese bebek görünmesede kese görünür