2pati1baby Ben Çıtçıtlı zıbın ve ayaklı alt koymadım evimiz yakın diye. Ek olarak: 20 tane çocuk bezi , alt açma örtüsü x3 bol bol ağız mendili , peluş sabahlık ( kendime) ,çocuk içinde kış çocuğu olacağından; astronot tulum ekledim
2022bebeki 2pati1baby Biberon ve emziği gereksiz buluyorum hastane için açıkçası kullanmiyor da ebeler zaten. Islak mendil yerine pamuk tercih ettim. Ekstra kirli çamaşır poşeti, anneye havlu, havlu kağıt, ıslak mendil yetişkinler için bir de aklima ilk gelenler
2pati1baby 2022bebeki aslında ıslak mendil değilde aynen pamuk ya da izotenik sulu mendil daha iyi oluyor. Biberonu belki almam 🤔 emziği alıcam ama ne olur ne olmaz
2022bebeki 2pati1baby Bizim ebemiz kesinlikle biberon, emzik ,mama istemedi 🙈 Ben o yüzden koymayacagim. Hayırlı doğumlariniz olsun inşallah 🌺