Dün acile gittim 2 serum yedim hiç faydası olmadı malesef kısa süreliğine rahatlattı bugün daha beter durumdayım. Öksürürken kulaklarım boğazım patlicak gibi oluyo kafamı kaldırmaya takatim yok Allah hepimizin yardımcısı olsun. Doktorun dediği kalabalık ortamlardan hasta olan ortamlardan uzak durmam gerektiği