Guldane11 Kızlar merhaba ablam 3 haftalık hamile olduğunu öğrendi dün, adet olma tarihi de normalde bugün kendisinden kahverengi leke gelmiş bebekle ilgili midir yoksa adetiyle mi böyle bir durum yaşayanımız var mı?
minnosbirkiz Guldane11 hamileliğin hiç bi evresinde normal değil maalesef, beta takibi yapılmalı ve doktoruyla görüşmeli, sağlıkla ilerler inşallah 🤲🏻
Busra1290 Guldane11 yerleşme lekesi de olabilir ama devam eden geçmeyen bi leke olursa mutlaka bi hastaneye gidin tedbir amaclı
Nilsss1907 Benimde hamileliğimin başlarında olmuştu kesinlikle doktora gitsin benim kesesinde düzensizlik çıkmıştı progestan verdi ve işe hicbir yere gidemezsin diye rapor yazmıştı dinlenip yatman gerek demişti. 1 kutuda düzene girmişti çok şükür ilacı bıraktırdı.