Hemebehemgebe Merhaba anneler🙋🏼 Sizler neler yiyorsunuz? Ben hiç bir şey yiyemiyorum. açlıktan ölecek gibiyim ama Canım hiç bir şey istemiyor!
Ruyaaa Valla ben 33 haftadir acim ölmedim sabret eger ilk 3 4 ayin icindeysen buyuk bir cogunluk bu donemi atlatinca rahatliyor benim gibi sanssiz azinlikda acliktan gozleri karariyor vitaminsizlikten halsiz kaliyor basi donuyor agrilari oluyor..