Merhabalar
39 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolümde ve 38 haftadaki kontrolümde ultrason muayenesinde doktorum bebeğin idrar kesesinin ölçüsünü biraz büyük buldu bu durumu yaşayan varmıdır doğum sonrası cerrahların baktığı çok büyük bir sıkıntı olmayacağını söylediler. Bu durumu yaşayan varmıdır