Merweeeeee o ağrılar muhtemelen gaz ağrısı ben de şaşırmıştım omzum neden ağrıyor diye hemşireye sormuştum.Onun omuz değil gaz ağrısı olduğunu gazınvücutta biriktiğini söylemişti ve hastanede sürekli yürüdüm.Siz de bol bol yürüyün sıvıyı özellikle suyu çok tüketin.Aslında hastanede kaldığınız süre içerisinde çok yürüyüş yapıp gazı atabilmiş olsaydınız tabi acınız varmış ama böyle olmayacaktı.Elinizden geldiğince hareketli olarak vücudu eski haline getirebilirsiniz.Geçmiş olsun,Allah kolaylık versin.