Eren_umay2 canım 2 isim insanın hayatını çok zorlaştırıyor,benim de 2 ismim var. Evlendiğimde kızlık soyadımı da alamadım bu yüzden,direkt sadece kocamın soyadını kullanıyorum. Tek adım olsaydı kızlık soyadımı da kullanırdım,çok da istedim ama olmadı. Tek isim en güzeli🌸