nurellaa212 38 haftalık hamileyim bu gün bebeğin hareketlerinde azalma var sanki, hareket ederken toplanıyor gibi anlamıyorum normal mi
rncst nurellaa212 kendileri büyüyor yerleri daralıyor annesi 🥰 31im bnde 29a kadar çok hareketliydi artk azaldı sabahları çok hareketli gün içinde çok az oluyo hareketi bnce çok normal korkmayın 😇 kontrole gittiğinzde de doktorunuza mutlaka danışın 🙏🏻
2022bebeki nurellaa212 Toplanması gayet normal bebikin kendini doğuma hazırladığını gösteriyor🥲 10 dan az hareket etmemesi sorun diyorlar ben saymıyorum açıkçası 🙈 onun da benim de yerim daraldı çok normal
Zehra-11 nurellaa212 bende suan boyle bı post acacakdım bizde 38+1 olduk dün e göre bugun aşırı yavaşladı hareket ama karnıma elimle mınık baskılar yapıyorum hepsıne vermesede tepkı veriyo doktora sordum doğum İçin enerji topluyormus prensesim ❤️🥲
srnglcskn nurellaa212 38+5te aynı sebeple acile gittim yatış verdiler suyun azalmış dediler 39da doğum yaptım. Ne olur ne olmaz bi gidin hastaneye
nurellaa212 2022bebeki bende saymıyorum valla normalde maşallah hareket ediyordu bu gün bi farklılık hissettim. Hazırlansın bakalım küçük meleğimmm🥰
nurellaa212 rncst konuşuyorum canım az önce dürttüm dediğin gibi çok şükür tepki verdi toplandı geri😅♥️🙏
nurellaa212 Zehra-11 oy Allah’ım o küçükücük halleri ile yaptıkları hazırlığı yerim ben🥺 bi an okuyunca çok duygulandım. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏♥️ daha doğmadan böyle strese soktular bizii😅 dünde benim göğüsümden sıvı geldi süt gibi değildi o da tetikledi korkmamı
2022bebeki nurellaa212 Bizimki de öyle artik bir gün daha sakin diğer gün daha hareketli çok normal koca koca insalarin bile her gün ayni enerjisi olmuyor😬 Sağlıcakla gelsinler minnaklar
srnglcskn nurellaa212 yok normal doğum yaptım açılma ve sancı yoktu suni sancı verdiler öyle yaptım doğumu
nurellaa212 srnglcskn çok sevindim canım senin adına 🥰 sağlıkla büyüsün bebişin, inşallah bende bebişimi normal ve sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım😊