Beklenenim11 Merhaba kızlar ovulasyon testi aldım Adetim düzensiz ama adet düzenleyici kullanıyorum 21 gün içicembitince7 gün içinde adet olursun dedi doktor Şimdi ben ovulasyon testini yapmaya hamgi gün başlamalıyım
zeynozey Beklenenim11 canım adet bittikten sonra yapmaya başlanır. Her sabah aynı saatte. İlk idrarla değil ama . Yaptığın testleri bi kağıda yanına tarih atarak yapıştır. Çift çizgi koyu olduğu gün yumurtlama demek. O günü değerlendir. Genelde 2 gün yumurtlama oluyor peş peşe günler sonraki gün çatlama oluyor mesela 20-21 i yumurtlama 22 si çatlamaysa bu 3 günü de değerlendirmek gerekir 🙃
Beklenenim11 zeynozey canım ben dün temizlendim bugün 8. Günüm şimdi yapsam olurmu ve çok çok teşekkür ederim cevabın için
zeynozey Beklenenim11 dene canım benim adetten 10 gün sonra yumurtlamamdı. 16 sı bitti 26-27 yumurtlamaydı
Betbet98 Beklenenim11 bugün yapmaya başla kafan karışırsa buraya at yardımcı olurum olurlar, t çizgisi c kadar koyu olduğunda pik olur yani yumurtlama,
Beklenenim11 Betbet98 @zeynozey kızlar şimdi yaptım t de hiçbirşey çıkmadı hergün aynı saatte tekrarlarım artık
Betbet98 Beklenenim11 canım her gün aynı saatte tekrarla akşam 8/10 arası daha iyi bence ve yapmadan önce 2 saat öncesinde sıvı alımını kes yanlıs sonuc veriyormuş
zeynozey Beklenenim11 çok silikte olsa çıkıyor canım çıkmadıysa test bozuktur sabah 11 gibi yapmayı öneriyorlar
Beklenenim11 Betbet98 bugün yine yaptım canım aşırı silik çıktı yine sanırım daha erken ama hergün yapıcam
Betbet98 Beklenenim11 daha devam ey kuzum kişiden kişiye değişir ama 14.15 gün falan görüyo bazı insanlar hiç belli olmaz hergün dene piki görene kdar
Beklenenim11 Betbet98 canım aslında kafam karıstı bugün yaptıgım dünkünden daha silik çıktı ya normalmi