Yazz12 Özel hastanede doğum yapanlar bebek için dogumhaneye kiyafet verdiğimiz gibi anne için de mi veriyoruz onu da ayirmamiz mi lazim
SemaEmre05 Yazz12 yok canım ben de kıyafeti odada giydirdiler ben sezeryan olmuştum bebek için veriyorsun sadece kıyafet
Hulya2626 Yazz12 ameliyat önlüğü oluyor üstünüzde kendinize geldiğinizde siz üstünüzü değiştiriyorsunuz
zeynozey Yazz12 normal doğumda doğumhaneye istiyorlar canım kıyafetleri. Hazırlıksız yakalandık arkadaşımda hızlıca bi poşete bavuldan kıyafet doldurup vermiştik doğumhaneye bebeğin kıyafetleriyle beraber
momyy__ Yazz12 bebek için de vermedim hastane kendi hediye veriyor battaniye zıbın şapka pijama ve üst kendim için de ameliyat oldum ben odaya geldim gelip odada giydirdi ler
zeynepaylaipek Yazz12 normal doğum da da beni odamda giydirdiler biz hazirlicaz demişlerdi o yüzden kıyafetlerimi bir poşet yaptım ayriyeten üstüne yazdım
Aslihanfs Bizim de hastane kendisi veriyor istersen odada kendin değiştiriyorsun bebeğin kıyafetlerini
momyy__ Gebeanne45 bilmiyorum valla canım ama zaten hastaneye giderken yanında goturcen isterlerse verirsin
Slma_aygn Yazz12 normal doğum yaptım bebek icinde benim içinde kıyafet ayrı ayrı paketleyip verilmişti bana dogumhaneden çıkmadan giydirdiler üzerimi öyle çıktım verilir yani
Mommm03 Yazz12 normal doğum yaptım dogumdan sonra odaya girdikten sonra ilk üstümü giydirdiler altimi belirli bi saat sonra giydirdiler çocuğun kyftlrni veriyorsun okdr