Kizlar pazartesi gunu sabah 8 de yatisim yapilacak. 37+1 oluyorum. Ilk dogumum sezeryan ve dikis yerlerinde acilma baslamak uzereymis. Doktor riske atamam dedi dogum gerceklesicek dualarinizi bekliyorum. Insallah kuveze girmez kilosu 2750 gr 😢 cok mu erken 28. Haftadan beri erken dogum riskim vardi zaten