Hkevser kızlar tam 15 haftalık olduk bugün fakat kasıklarımda ağrılar ara ara batmalar oluyor sizde de oluyor muydu ? böyle karıncalanma gibi bir his oluyor . Çalışan hamilelerdenim bilgisayar başındayım ve sürekli haraket halindeyim .
2aslan_annesi07 Hkevser batma vs normal bende de oldu kanamaniz adet gibi ağrınız sanciniz vs olmadığı sürece korkmanıza gerek yok insaAllah ☺️