Anonim01 genetik ama sadece anneden gen almıyoruz tabi, annemde iki hamileliğinde de hiç bişey kullanmamasına rağmen bi tane bile çatlak oluşmamış, ama işte annemin deyimine göre ben çekmeyesice halalarıma çekmişim ahah. Çatlama meselesine gelince o kadar hızlı ve erken oluyormuş ki, 20.hafta falan banyodan sonra bir baktım amanallahım şok oldum, ben yavaş yavaş olur diyordum resmen iki üç günde bir sürü çatlak olmuş. O yüzden hiç beklemeden hemen çatlak kremine başlayın, ben dönüp anneme beni neden uyarmadın diye sitem etmiştim, çünkü ben daha geç olacak ve öncesinde biraz belirti olacak sanıyordum, annecağızım da ne bileyim kızım ben çatlamadım ki dedi :) ürün olarak da lierac tercih edebilirsiniz.