_Ceyda_ ben ikili test yaptırdım normal çıktı. Üçlüyü de içimde kalmasın diye yaptırdım. Keşke yaptırmasaydım içime kurt düşürmekten başka bi işe yaramadı. Detaylıda ve rutin kontrollerde her şey normal ama üçlüde normal alanda değilsin dedi doktorum. Ama korkma bunların kesinliği yok sadece olasılık dedi. Fetal dna önermedi. Önerse de yaptırmazdım çünkü rutinde her şey normalse hiçbirine gerek yok :)