Ben de 35 haftada çok ağır grip belki de covid geçirmeye başladım 36.haftadayım halen devam ediyor,koku tat alamıyorum antibiyotik başladık aynı belirtiler bende de var bebek tabi ki hasdyaşığı hissediyor hareketleri de kısmen azalıyor o da hasta gibi oluyor ama Allah’ın izniyle bişey olmaz 🙏🙏🫶🫶siz test mi verdiniz domuz gribi için ?