Boncukveannsi Korkma desekte boş insan korkuyor bende çok korktum ya ameliyattan çıkamazsam, ya hissedersem vs diye. Hatta amelitta korkudan ve panikten tansiyonum falan düştü bayağı. Ameliyathanede anestezi iğnesini yapip yatırdılar panikten nefesim falan daralmıştı. Hatta dedim söyleyeyim beni çıkarsınlar vazgeçtim falan😂 sonra doktorum geldi hazırlığımı yapıp başlayacağım dedi ve aradan 5 dakkka geçti ben hazırlık yapıyor sanıyordum kızımın ağlamasını duydum. Yani o kadar hissetmiyorsun ki, hiç gerek yokmuş paniğe falan dedim. Sonra rahatladım zaten toplam ameliyat 20 dakika sürmedi desem yeridir. Ameliyat sonrası da korktuğum gibi değildi benim çok kolay geçti ilk gün ayaklandım yürüdükçe açıldım. Kendimi hasta moduna hiç sokmadım, 5. Gun hiç ameliyat olmamış gibi iyidim ağrı kesici bile icmiyordum. Yani öyle abartilan kadar zor ve sancili bir süreç değil merak etmeyin benim çokkk rahat geçti herhalde normal olsam bu kadar rahat geçmezdi😂