
Kızlar bu benim oğlumun aşı takvimi 3.ay aşısını olacak fakat geçen ay gittiğimde bu ay için herhangi birşey demedi şuan kağıda baktığımda iki tarih vermiş hangisinde gideceğim anlamadım 23 ocak izlem sabah ne demek onuda anlamadım 3.ay aşısıyla ilgili bilgisi olan varmı? Neden iki tarih vermişki