Ftmairm benim hemen gelmedi, yavaş yavaş geliyor şu an 5. Günümdeyim. Bence yapılacak ekstra bir şey yok, süt arttırıcı çay alın. Bol bol emzirin bol su için. Stres yapmayın kesinlikle, Allah ın izniyle gelir merak etmeyin. Son olarak eğer sütünüz gelmezse mama verilmesine sakın müdahale etmeyin, mamayı sizin göğsünüzü emerken versinler bana öyle yaptılar, hem emdi hem doydu. Buna çok dikkat edin lütfen yoksa sarılıkla uğraşırsınız. 🌸