Yazz12 Kızlar vajinal mantar olduğunuzu nasıl anladınız doktorunuz muayne mi etti nasil teşhis koydu herhangi başka bir belirti olmadan sadece akıntı mantar belirtisi midir yardım Ve normal doğumu etkiliyor mu
-Muallime- Yazz12 Beni muayene etmedi doktorum.Kaşıntı ve yanma var dedim onun dışında idrarda da enfeksiyon çıktı hem onun ilacini hem mantar ilacı verdi.Geçmiş olsun.
kbralya01 Yazz12 Lökosit oranım yüksek çıkıyordu akıntım vardı yoğun sulu sarımsı biraz da kötü kokulu 3-4 kere fitil hap kullandım hepsi azalttı ama tam geçirmedi doktorda normal artık hormonlardan anca doğurunca geçer dedi 🤦🏼♀️🤷♀️ Haftaya inş doğurcam ozaman komple geçer sanırım
Yazz12 -Muallime- teşekkür ederim benim sadece akıntı var ama ama grbelik öncesi sonrasi devamli olan bir sey baska hiçbir belirti de yok o yüzden acaba mantar mi değil mi anlayamıyorum