Merser2415 33 haftadayim suan ben 28de hastaneye yattim dogum riskiyle ama simdi iyiyim kendi isimi kendim yapiyorum hala kasklarima cok baski biniyor bazen ama benim beegim cok harekrtli ve cok donuyor hareketleri sert ve can yakici bakalim hayirlisiyla alicam insallah kucagima :)