husnatskn Merhaba kızlar bebekler için sıvı deterjan olarak ne önerirsiniz? E bebek den baby me’nin detarjanını gördüm kullanıp memnun kalan var mı
Udu husnatskn dalin alma da ne alirsan al dün yikadim tüm kiyafetleri ama bi tuhaf geldi sanki sabunlu kalirda hışır hışır olur ya , şimdi green clean siparişi verdim gelince yeniden yikiycam butun esyalarını
Edafmo husnatskn ben babyme sıvı deterjan kullandım ilk yıkamayı yaparken şimdilik memnunum, bebiş henüz doğmadı ama tahminen babyme ile devam ederim
husnatskn Edafmo benimkide henüz doğmadı 😃 aklıma yattı ama bir kaç tane bakmak istedim net olduktan sonra alırım diye düşünüyorum
Hallerimvarbenim husnatskn Ben onu aldım kullandım çok memnun kaldım ve çok soft bir bebek kokusu bırakıyor ☺️
Amine_erva husnatskn ben aldım kullandım, hoşuma gitti rahatsız edici bir kokusuda yok ferah temiz bir kokusu var memnun kaldım.
Udu husnatskn vallahi berbattt ve egzamayi azdiriyormuş bebeklerde cöp oldu benimki sil baştan yikicam deterjani bekliorum 😔
husnatskn Udu Dalinin kötü olduğunu bir kaç kişiden daha duymuştum. Dalin markaya ait hiç birşey almadım şampuan falan hep Sebamed aldım. Dalin nefes darlığı yapıyormuş zamanla öyle duymuştum
Udu husnatskn bende bebek icin mustela seti almayi dusunuodum sebamedi hic arastirmadim kucukken annem baba kullanirdi sebamedin sampuanini bilemedim