Kuyavuz Hanımlar benim göğsümde karnımda bacaklarımda bir sürü çatlak oluştu doktorum liearac+vazelin önerdi denedim ama hiçbir faydası olmadı doğumuma da az kaldı doğumdan sonrası için çatlaklar nasıl kurtulabilirim fikri olan var mı ?
Mavilimorcicek Kuyavuz hergün lierac kullandım ama yine de çatladım oğlumda olmayan çatlak kızımda oldu
Kuyavuz 2022bebeki Mavilimorcicek benimde aynı ağlayasım geliyo elbise giymeyi çok seviyorum ama bacaklarım falan çok kötü durumda bir daha giyemezsem diye üzülüyorum 😢
Sevl Lierac hamileliğim 2 ayından beri kullanıyorum ama çatladım hele gögüslerim hergün bebek yağı da sürdüğüm halde harita gibi oldu doğumdan sonra napıcam bilmiyorum
Sevvl Mavilimorcicek bence başından beri sürdüm heryerım çatlak ınanmıyprum bu yağlara vs tamamen vücut yapısı
Mavilimorcicek Sevvl oğlumda sadece hindistan cevizi yağı kullanmıştım aktardan alıp kızımda almadığıma lieraca o kadar para verdiğime bin pişman oldum
Sevvl Mavilimorcicek Bende bio oil Hindistan cevizi yağı kakao yağı tok yani kalçam popom bacaklarım pert 😂😂 karnımda yok