Hulya2626 Kızlar 31. Haftadayım ama hiç iştahım açılmadı. Günde iki defa demir hapı da içiyorum ama canım hiç yemek istemiyor. Sanki kilo bile verdim. Bebek doğarsa eski halimden daha zayıf olacağımı düşünüyorum. Hani hamilelikte iştah açılıyordu :)
AzraFarah Hulya2626 yani ben hamileliğimde de hamile olmadan önce de çok iştahlı biriyim,sadece ilk 4 ay mide bulantısından yemek yiyemiyordum ve kilo verdim şimdi misliyle aldım
2022bebeki Hulya2626 Ben ben ben 38. Haftamdayim nerdeyse zorla kahvalti yapıyorum hala.. Annem eşim zorlamasa aklima bile gelmiyor bence hurafe iştah açıklığı 🙈
esradgn123 Hulya2626 Ben de çok iştahsızdım Doğum yaptım iki ay yine hiç iştahım olmadı Sonra düzeldi geri kilo aldım hemen 😃
Hallerimvarbenim Hulya2626 Gebelikte iştahı hiç kapanmayanlar🙈😅 Yiyorum fazla geliyor çıkarıyorum sonra hemen tekrar yiyorum böyle bir kısır döngüye girdim😅
Hulya2626 AzraFarah 58 le hamile kaldım. İlk 3 ay 5 kilo verdim. Şu an 61 kiloyum. Bakalım son 2 ayım kaldı. Nasıl olacak iştahım .
2022bebeki Hulya2626 Yediklerimde bebeğe yarayan şeyler oluyor aynen yoksa kendime de ona da eziyet edecek kilo olsun istemiyorum. 8 kiloyla geldim bu haftama herhalde daha da almam🙈
Elifdamlayildiz Bende çok istahsizim daha hamileliğin başlarında yım çok nadir yemekleri severek yiyorum onun dışında herşeyden tiksindim☹️
Hulya2626 Elifdamlayildiz başlarında normal ben sadece haşlanmış patates tuzlayıp yedim ilk 3 ay. Zaten 5 kilo vermiştim ama doktora sordum ilk üç ay yiyip yememen önemli değil demişti.
Elifdamlayildiz Hulya2626 bende patates yemekleri yiyebilyorum tavuk patates haşlama tarzı eşimden olmasa her gün onu yapar yerim🥺
Hulya2626 esradgn123 kilo almak istemem yaaa normal kiloda kalayım yeter. Şimdi bebek mideme baskı yapıyor yaa sanki midem tıka basa dolu gibi hissediyorum.