Kızlar selam 28 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim. Birisi aşağıdaydı birisi yukarıda, dün birisinin hareketlerini hissetmiyorum diye bugün sağlık ocağına gittim kalp atışlarını dinlemek için, ebemiz diğerinin de aşağı indiğini söyledi. İkisi de aşağıda olduğu için karıştırıyo olabilirsin dedi. Bu haftalarda aşağıda olmaları normal mi? Erken doğum vs tetikler mi? Bu haftadan sonra doğsalar bile ciddi sorunlar olur mu? Aklım çok karışık, çok dolu 😔 tecrübeli annelerden destek rica ediyorum 🤲🏻