denizozulkerr devlet hastanelerinde estetiğe çok önem vermiyorlar ya, doktorun vicdanina kalmış birazda. Kadın doğumda staj yapan arkadaşım vardı, yorgan diker gibi dikiliyorlar demişti. Onun yalancısıyım. İşinin ehli bir doktora denk gelmek çok önemli. Umarım istediğiniz gibi normal doğum olur.🌸